Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mpi | użytkownik

imię i nazwiskoMonika adresGliwice zarejestrowany16.08.2006 @10:23:47 ostatnio na stronie10.06.2015 @23:11:44

nie staram się zrobić jak najlepszego zdjęcia, staram się pokazać jak najlepiej co widziały oczy moje

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwcommunity.webshots.com/user/monika_mpi2
digarty104 komentarze1444 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~squaw    17.08.2007 @15:44:33
Dziękuję bardzo.
_______
xxx
~Glupek    16.08.2007 @11:49:06
;p
~Glupek    16.08.2007 @11:45:27
dzieki za podpowiedz ale wydaje mi sie jak by sie dalo ujac tak jak jest tylko cale drzewa to by bylo super :P
~Tchosneck    16.08.2007 @11:43:33
nie miałem pojęcia do jakiej kategorii to dodać
_______
??? ??? ?????? ????? ??? ??????
~Tchosneck    16.08.2007 @10:25:45
no nie każdemu się podobają zdjęcia obrabiane mnie, szczerze mówiąc, zaczynają normalne zdjęcia nudzić i chcąc nie chcąc zawsze coś z nimi robię, a to hdr, a to się pobawię irdą, taki ze mnie mały eksperymentator :D
_______
??? ??? ?????? ????? ??? ??????
~Tchosneck    16.08.2007 @10:14:55
dzięki za odwiedziny
_______
??? ??? ?????? ????? ??? ??????
~Carpenstein    10.08.2007 @18:13:13
Dzięki wielkie
~Atrides    22.05.2007 @16:28:10
dzięki
_______
... Twoja wypowiedz jest nic nie warta, jeśli nie jestej w stanie jej obronić ...
~seniorre    13.04.2007 @17:48:23
dziękuję
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~pavelsz    12.04.2007 @20:16:53
dziękuje i miło mi, że się podoba ... zapraszam też częściej do mojej skromnej galerii ...

Pozdrawiam serdecznie ...
_______
dementia praecox
~lonia    12.04.2007 @11:29:34
to tylko kwestia kompresji, nie jestem w tym dobry...
~monthana    29.03.2007 @23:08:00
dziękiiiii
~seniorre    29.03.2007 @17:21:19
dziekuję
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~kmastela    29.03.2007 @12:36:41
kombinacja szarych filtrow polowkowych.. nie poprawiane za specjalnie na kompie - wołane z RAW'a
_______
http://kaiko.pl | kaiko.pl | ułamkiem Kajetanowego świata - zapraszam
~rafalkami    28.03.2007 @11:42:33
no wiem sam bym się ich chętnie pozbył - na początku mi się podobały ale jak seria to seria :D

a na Sri Lance byłem trzy lata temu :D
~rafalkami    28.03.2007 @11:10:18
Dzięki za komentarze a ramki jeszcze chwilę pozostanę - jak już zacząłem tak całą serię to również muszę skończyć. Przy nowej serii ramki znikną :D
pozdrawiam
Rafał
~Leto    22.12.2006 @17:56:47
render nie zdjecie. thx. pozdrawiam
+Rodrigez    13.11.2006 @14:38:56
mz - Moim Zdaniem
_______
Poszukuję modelek: jeśli jesteś zainteresowana sesją odezwij się [więcej info -> profil http://rodrigez.digart.pl/]
-GepArt    13.11.2006 @10:19:26
zgadza sie... to byl kanion Verdon
^Alfa    17.10.2006 @14:47:23
Thanks for the comments...
Much appreciated!:D
_______
To be human,it's to love men
To be wise man,it's to know them...
MB.
~azsx    17.10.2006 @14:43:23
dziękuję bardzo i poobserwuję w wolnych chwilach ... pozdrawiam
_______
pozdrawiam
~turek007    17.10.2006 @12:15:31
zaden problem jak mowilem bede obserwowal twą galerię :P
_______
(((myslisz ze jestes fajny dostając komenta?? teraz sie odwdziecz :P)))
Moja fotografia to dostrzeganie piękna w tych rzeczach, w których inni ludzie nie potrafią go dostrzec....
~Gaciorek    17.10.2006 @11:50:55
sri lanka? slyszalam ze to piekna wyspa : ))) i na zdjeciach widac ze to na prawde urocze miejsce. Przypomina mi troche Dominikane ; )
~foXXy    13.10.2006 @22:13:36
świetna galeria
~SunFireX    13.10.2006 @18:34:48
ahm...
_______
"Co śmierć wykosi, miłość posieje, i to jest życie."
Henryk Sienkiewicz
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt